Vad är det för leveranstid?
Standard leveranstid inom Sverige är vanligtvis 2-4 arbetsdagar. Observera att helgdagar och röda dagar inte räknas in i dessa dagar och kan således förlänga leveranstiden. Vi reserverar oss för längre leveranstider på vissa produkter.
Kan jag spåra mitt paket?
När du väljer ett alternativ för spårbar leverans skickas en länk för spårning med
leveransbekräftelsen via e-post.
Jag har fått en leveransbekräftelse men kan inte se någon uppdatering på spårningslänken. Vad beror det på?
Om ditt paket är spårbart kan det ta upp till 48 timmar innan spårningslänken uppdateras med
aktuell information.
Vart är mitt paket?
Om du har valt spårbar leverans kan du klicka på länken i den leveransbekräftelse du har fått via e-
post. Notera att det kan ta upp till 48 timmar innan länken uppdateras med information om ditt
pakets status efter det har skickats från vårt lager.
Mitt paket var skadat när jag mottog det, vad gör jag?
Om ditt paket är skadat när du tar emot det, rekommenderar vi att du tar bilder på paketet och
säkerställer om något saknas. Därefter kan du kontakta vår kundtjänst genom att använda
kontaktformuläret, och vi kommer att assistera dig med nästa steg.
Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket hos ett ombud i tid?
Om du inte hämtar ut ditt paket i tid hos ett ombud kommer det att returneras till oss. I sådana fall
kommer vi att debitera en hanteringsavgift på 99 kr. Vi uppmanar dig därför att hämta ut ditt paket i tid och,
om det behövs, följa vår returprocess om du har ångrat dig innan du mottar paketet.